Psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků – Ing. Andrea Paulyová
Ing. Andrea Paulyová
Bachelor's thesis
Psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Psychological Aspects of the Sale of Limited-Edition Products
Abstract:
Tématem závěrečné práce jsou psychologické aspekty, které jsou spojeny s prodejem produktů limitované edice a které významně ovlivňují chování zákazníka. Závěrečná práce je členěná do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky spojenými s prodejem produktu limitované edice, strukturou módního průmyslu, diferenciační strategií zaměřenou na produkt a vnímání image značky. Druhá část je zaměřena …moreAbstract:
The main topics of the bachelor thesis are psychological aspects associated with the sale of limited edition products, which affect customer behavior significantly. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical bases connected with the sale of limited edition product, the structure of the fashion industry, differentiation strategy focused on product and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mdw3p/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Kateřina Horálková -
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Nikola Klasovská -
Důvody ke koupi chytrých hodinek a dopad jejich užívání na well-being i chování uživatele
Kristýna ZÁSTAVOVÁ -
Motivace k volbě pasivního domu a environmentální souvislosti
Eva Kreplová -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva