Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza) – Mgr. Alexandra Marčeková
Mgr. Alexandra Marčeková
Bakalářská práce
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Men's representation in TV advertisement: comparative content analysis (TV Nova vs. Markíza)
Abstract:
The subject of interest of this thesis is an analysis of prime time advertisement on commercial TV stations with the highest rating in Slovakia and Czech republic. Research sample was recorded during january in the year 2011 on TV stations Nova and Markíza. The analysis focus on identification media image of manhood in the television spot. It also attempts to compare czech and slovak advertisement …víceAbstract:
Predmetom záujmu tejto bakalárskej práce je analýza reklamných spotov v prime time najsledovanejších komerčných televíznych staníc v Slovenskej a Českej republike. Výskumná vzorka bola nahrávaná počas januára 2011 na televíznych staniciach NOVA a Markíza. Rozbor je zameraný na identifikáciu reklamných mediálnych vyobrazení mužstva. Zároveň sa v tejto oblasti pokúša o komparáciu českej a slovenskej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xbinm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
Adaptability of Islamic Banking across the EU Regarding Public Lending - – the United Kingdom and the Slovak Republic
Barbora Adamcová -
Obsahová analýza príspevkov na sociálnych sieťach
Anna Mária Puchoňová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regional identity: The Role of the Czech Republic and Poland in maintaining Sorbian identity
Maëla BARÇON -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
Komparácia spravodajských relácií TV Markíza a TV JOJ
Janka Langsfeldová