Návrh na zvýšení odbytu výrobků textilní dílny Český západ – Ing. Veronika Matochová
Ing. Veronika Matochová
Bakalářská práce
Návrh na zvýšení odbytu výrobků textilní dílny Český západ
The proposal to increase sales of products of the textile workshop Český západ
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navržení jednoduchého postupu prodeje, který vede ke zvýšení prodejnosti výrobků textilní dílny Českého západu. Část práce je věnována sumarizaci známých faktů o chodu dílny, které jsou ve druhé části rozebrány. Zde jsou doporučeny nové činnosti, které dílna může realizovat a tím dosáhnout většího odbytu svých výrobků. Součástí práce je provedení orientačního průzkumu …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to suggest basic sale process, which goes to the increase sales of products of the textile workshop Český západ. First part of the thesis is devoted to summarization of the known facts about running of the workshop. In the second part of the thesis the facts go to the details. Also new activities for realization are recommended to achieve greater sales figures of the …víceKlíčová slova
marketing postup prodeje odběratel dodavatel zákazník reklama textilní dílna prodej SWOT analýza
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Hana Pařilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Matochová, Veronika. Návrh na zvýšení odbytu výrobků textilní dílny Český západ. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Výroba a prodej textilních hraček
Lenka Horáková -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl
Název
Vložil
Vloženo
Práva