Ing. Daniel Šturm

Bakalářská práce

Využití celebrit v marketingové komunikaci

The use of celebrites in marketing commucation
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá otázkou, zda využití celebrit pomáhá firmám v jejich marketingové komunikaci či nikoliv. Pro zdůvodnění závěrů využívá nejen marketingového pohledu (podpora prodeje a řízení značky), psychologických vlivů na zákazníky, ale i ekonomický aspekt tohoto přístupu.
Abstract:
This final work is about a basic question. Does the use of a celebrity help the communication of companies or not? This question is here weighted from different angles like sales support, brand building, psychological influences and even the economical aspects.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní