Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y – Kateřina Pěničková
Kateřina Pěničková
Diplomová práce
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
User data collecting for the purpose of targeting personalized advertising and the perception of such advertising by generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sběrem informací o uživatelích v prostředí internetu a využitím těchto dat pro personalizovanou reklamu. Jejím hlavním cílem je pomocí empirického výzkumu zjistit, jak generace Y vnímá personalizovanou reklamu, která je cílena na základě získaných uživatelských dat, a to zejména z pohledu etiky, relevantnosti a manipulativnosti. Teoretická část se nejprve věnuje obecně sběru …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the user data collection on the internet and the use of this data for personalized advertising. Its main goal is to use the empirical research to find out how generation Y perceives personalized advertising, which is targeted based on acquired user data, especially in terms of ethics, relevance, and manipulation. The theoretical part explores data collection today and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 9. 2022
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Tomáš Lechner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of personalised advertising on consumer behaviour
Zuzana Kupčová -
Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů
Kateřina Šilhánová -
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
Vít Holubovský -
The Power of Emotions: Emotional Appeals in Advertising
Olena Levchytska -
English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications
Ibrahim Adeniji -
Economics of advertising
Joy Ezamegbe -
Vnímání online marketingu - studie napříč generacemi
Alexandra Ramirez Martinez -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko