Kateřina Pěničková

Diplomová práce

Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y

User data collecting for the purpose of targeting personalized advertising and the perception of such advertising by generation Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sběrem informací o uživatelích v prostředí internetu a využitím těchto dat pro personalizovanou reklamu. Jejím hlavním cílem je pomocí empirického výzkumu zjistit, jak generace Y vnímá personalizovanou reklamu, která je cílena na základě získaných uživatelských dat, a to zejména z pohledu etiky, relevantnosti a manipulativnosti. Teoretická část se nejprve věnuje obecně sběru …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the user data collection on the internet and the use of this data for personalized advertising. Its main goal is to use the empirical research to find out how generation Y perceives personalized advertising, which is targeted based on acquired user data, especially in terms of ethics, relevance, and manipulation. The theoretical part explores data collection today and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 9. 2022
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Tomáš Lechner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86115