Bc. Petr Fryš

Bachelor's thesis

Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu

Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou bannerové reklamy v rámci českého trhu. Hledá výhody bannerové reklamy v kontextu současného stavu trhu a v porovnání s novými reklamními možnostmi na internetu. Cílem práce je říci, zda má bannerová reklama ještě v současné době své opodstatnění či nikoliv.
Abstract:
The bachelor thesis deals with a banner advertising efficiency on Czech market. It looks for the advantages of banner advertising in perspective contemporary market situation and in comparison with new advertising possibilities on the Internet. The goal of the thesis is to say whether banner advertising is meaningful nowdays or not.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2008
  • Supervisor: Mgr. David Kořínek
  • Reader: PhDr. Václav Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism