Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu – Bc. Petr Fryš
Bc. Petr Fryš
Bachelor's thesis
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Efectivity of internet advertisement (czech market)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou bannerové reklamy v rámci českého trhu. Hledá výhody bannerové reklamy v kontextu současného stavu trhu a v porovnání s novými reklamními možnostmi na internetu. Cílem práce je říci, zda má bannerová reklama ještě v současné době své opodstatnění či nikoliv.Abstract:
The bachelor thesis deals with a banner advertising efficiency on Czech market. It looks for the advantages of banner advertising in perspective contemporary market situation and in comparison with new advertising possibilities on the Internet. The goal of the thesis is to say whether banner advertising is meaningful nowdays or not.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q1ruf/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 1. 2008
- Supervisor: Mgr. David Kořínek
- Reader: PhDr. Václav Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Internet a reklama
David Zapletal -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Michaela Kvapilová -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
My Linh Nguyen -
Efektivita marketingových nástrojů pro realitní kanceláře
Martin Štourač -
Efektivita reklamní kampaně inzerované v televizním vysílání
Kateřina Havlíčková -
Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Lucie Zábranská