Teaching of Past Tenses through Repetitive Fairy Tales – Bc. Gabriela ŠLÉGROVÁ
Bc. Gabriela ŠLÉGROVÁ
Diplomová práce
Teaching of Past Tenses through Repetitive Fairy Tales
Teaching of Past Tenses through Repetitive Fairy Tales
Abstract:
The thesis deals with the use of repetitive fairy tales in teaching English past simple tense to lower secondary learners. The aim of this work was to find out, what the pupils learn from them and to which extend. The research was held in a primary school with the 6th-grade pupils and a qualitative method was used. The results of the research show repetitive fairy tales and rhymes as a suitable additional …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukou minulého času v anglickém jazyce u žáků druhého stupně s použitím jednoduchých pohádek. Cílem práce je zjistit, co se žáci díky nim naučí a do jaké míry jsou schopni nově nabyté znalosti aplikovat. Výzkum probíhal na základní škole se žáky 6. třídy a byla použita kvalitativní metoda. Výsledky výzkumu ukazují, že jednoduché pohádky ve výuce anglického jazyka jsou …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Libuše Lišková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠLÉGROVÁ, Gabriela. Teaching of Past Tenses through Repetitive Fairy Tales. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-Dě
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Výuka gramatiky anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Lenka PTÁČKOVÁ -
Možnosti využití e-learningu ve výuce anglické gramatiky na základních školách
Vanessa VALDEROVÁ -
Využití hodiny typu PPP a TTT ve vyučování gramatiky anglického jazyka na úrovni B1.
Michal Provazník -
Srovnání úrovně gramatiky v anglickém jazyce mezi žáky ZŠ a gymnázia
Eva Girardová de Villars -
Metody ve výuce anglické gramatiky
Ivona JELÍNKOVÁ -
Efektivní způsoby prezentace gramatiky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Vendula Pykalová -
Příklady dobré praxe výuky anglické gramatiky induktivní metodou
Markéta MARTÍNKOVÁ