Lucie TRAXLOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou

The marketing mix of the cultural house Kass in Kralupy nad Vltavou
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou" se zabývá marketingovým mixem, konkrétně v oblasti služeb a to přesněji u kina, které se nachází v kulturním domě v Kralupech nad Vltavou. Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížit danou problematiku a stručně shrnout základní charakteristiku řešeného problému. Dále pak zhodnotit současný stav marketingového …více
Abstract:
This bachelor´s work "Marketing mix of civic centre KaSS in Kralupy nad Vltavou" deals with marketing mix in particular the services, especially cinema that is situated in civic centre in Kralupy nad Vltavou. The main aim of this work is to approach the issue and briefly summarize the basic characteristics of the problem. Further evaluate the current marketing mix of the cinema in Kralupy nad Vltavou …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRAXLOVÁ, Lucie. Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management