Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou – Lucie TRAXLOVÁ
Lucie TRAXLOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou
The marketing mix of the cultural house Kass in Kralupy nad Vltavou
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou" se zabývá marketingovým mixem, konkrétně v oblasti služeb a to přesněji u kina, které se nachází v kulturním domě v Kralupech nad Vltavou. Hlavním cílem této bakalářské práce je přiblížit danou problematiku a stručně shrnout základní charakteristiku řešeného problému. Dále pak zhodnotit současný stav marketingového …víceAbstract:
This bachelor´s work "Marketing mix of civic centre KaSS in Kralupy nad Vltavou" deals with marketing mix in particular the services, especially cinema that is situated in civic centre in Kralupy nad Vltavou. The main aim of this work is to approach the issue and briefly summarize the basic characteristics of the problem. Further evaluate the current marketing mix of the cinema in Kralupy nad Vltavou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRAXLOVÁ, Lucie. \textit{Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/pbxjbf/.
Jak správně citovat práci
TRAXLOVÁ, Lucie. Marketingový mix kulturního domu Kass v Kralupech nad Vltavou. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič