Vliv managementu inovací na konkurenceschopnost podniku – Jan Doležal
Jan Doležal
Bachelor's thesis
Vliv managementu inovací na konkurenceschopnost podniku
Innovation Management Impact on Business Competitiveness
Anotácia:
Práce se zabývá možnostmi inovací managementu, které vedou ke konkurenceschopnosti podniku a je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá podnikem a jeho charakteristikou, následně i managementem. Charakterizuje podnik a jeho okolí, životní cyklus podniku, management a krizový management. Druhá kapitola je zaměřena na problematiku konkurenceschopnosti. Popisuje konkurenci v dodavatelských …viacAbstract:
This study examines management innovation possibilities that lead to the business' competitiveness and is divided into four chapters. First chapter is dedicated to business, its characteristics and lastly to management. The chapter characterizes the business and its surroundings, life cycle of a business, management and crisis management. Second chapter is focused on the problematics of competitiveness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Doležal, Jan. Vliv managementu inovací na konkurenceschopnost podniku. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Změna strategie přepravy jako nástroj konkurenceschopnost podniku
Magdalena Benešová -
Koncepční rámec cirkulární ekonomiky pro zelenou logistiku a udržitelný dodavatelský řetězec
Van Thanh Luu -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Uvedení produktové inovace na B2B trh
Kateřina Neradová -
Marketingová komunikace při zavedení produktové inovace na trh B2B
Milan Veselský -
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
Uplatnění komunikačního mixu na B2B trhu
Jaromír Kadeřábek -
Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B
Andrea Nováková