Scaffolding ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ – Tereza BAYERLOVÁ, DiS.
Tereza BAYERLOVÁ, DiS.
Master's thesis
Scaffolding ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ
Scaffolding in CLIL in Primary Education
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku scaffoldingu ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ. Teorie práce si klade za cíl interpretovat poznatky týkající se vyučovacího procesu a studia cizích jazyků za podpory Společného evropského referenčního rámce. Prostor je věnován také vymezení anglického jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Podstatnou část práce představuje téma CLIL a …viacAbstract:
The thesis deals with the issue of scaffolding in CLIL in Primary Education. The theoretical background specifies knowledge concerning the educational process and studies of foreign languages with a support of Common European Framework of Reference for Languages. Another section is dedicated to the delimitation of English in Framework Education Programme for Elementary Education. The essential part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Barbora Benešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAYERLOVÁ, Tereza. Scaffolding ve výuce CLIL na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná terénní výuka na 1. stupni ZŠ a její využití na příkladu Uherskohradišťského regionu
Anna Zacharová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková -
Možnosti využití prvků muzikoterapie v hodinách hudební výchovy na 1. stupni ZŠ na 1. stupni ZŠ
Růžena Gally Jadrná -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Život na středověkém hradě ve výuce vlastivědy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na hrad Pernštejn
Miluše Chalupová -
Zařazování prvků CLIL do výuky na 1. stupni ZŠ
Zuzana URBANCOVA