Život na středověkém hradě ve výuce vlastivědy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na hrad Pernštejn – Mgr. Miluše Chalupová
Mgr. Miluše Chalupová
Diplomová práce
Život na středověkém hradě ve výuce vlastivědy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na hrad Pernštejn
The life on medieval castles in homeland studies lessons at primary school focused on the castle Pernstejn
Anotace:
Diplomová práce „Život na středověkém hradě ve výuce vlastivědy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na hrad Pernštejn“, pojednává o možnosti využití regionální tématiky ve výuce vlastivědy na prvním stupni ZŠ. Praktická část předkládá návrh projektu.Abstract:
Diploma thesis “Life on the medieval castle in homeland studies lessons at primary school focused on the castle Pernstejn deals with the possibility of using local themes in teaching of national history and geography at the first level of primary school. Proposal of project is presented in the practical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kz6c6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHALUPOVÁ, Miluše. \textit{Život na středověkém hradě ve výuce vlastivědy na 1. stupni ZŠ se zaměřením na hrad Pernštejn} [online]. Brno, 2011 [cit. 2021-04-12]. Dostupné z: https://theses.cz/id/g853sc/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Role of English in Parents' Choice of Primary School
Pavlína Zedníková -
Porovnání úrovně čtení s porozuměním na konci 1. ročníku ZŠ při vyučování metodou genetickou a analyticko-syntetickou. Comparison the level of reading comprehension at the end of the first year of primary school teaching method of genetic and analytic-synthetic.
Dita PAŤHOVÁ -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
The style of textbooks (analysis of primary/secondary school /university textbooks)
Renata Březinová -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Finanční gramotnost na 1. stupni ZŠ (se zaměřením na 1. období vzdělávání)
Jana Ječmínková -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ 1
Hana Špaňhelová