Charitativní projekt, jako svébytný nástroj marketingové komunikace – Bc. Barbora Černá
Bc. Barbora Černá
Master's thesis
Charitativní projekt, jako svébytný nástroj marketingové komunikace
Charity Project as an Independent Tool of Marketing Communication
Abstract:
Předkládaná práce je projektem aplikované marketingové strategie lokální reklamní agentury, která uskutečňuje vlastní propagaci skrze skutečnou charitativní aktivitu. Cílem práce je dokázat, že lze synergicky dosáhnout dvojích cílů. Tedy jednak realizovat vlastní marketingové a PR cíle a zlepšit image, brand a důvěryhodnost agentury a přitom uspořádat skutečný dobročinný event, který pomůže konkrétním …moreAbstract:
This thesis is a project of applied marketing strategy of local advertising agency, which is carrying out its own promotion during real charitable event. Goal of this work is to show a possibility of reaching double targets. Firstly to realize its own marketing and PR objectives – improve image, brand and credibility of the agency and at the same moment to organize true philanthropic activity, what …moreKeywords
Charitativní činnost event marketing propagace a PR reklamní a komunikační agentury realizace dobročinné sbírky spolupráce s neziskovými subjekty sociální sítě media novináři media mix media list tisková zpráva press kit dražba známé osobnosti Charitable Activity Promotion and PR of Advertising and Communication Agency Realization of Beneficial Collection Cooperation with Non-Profit Organisations Social Sites Journalists Press Release Auction Celebrities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l82al/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
The Role of Advertising in the Development of Communities and Society
Jeyhun Khakipur -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Vyhodnocení spolupráce developerské firmy a reklamní a marketingové agentury
Martina Kovalová