Bc. Barbora Černá

Master's thesis

Charitativní projekt, jako svébytný nástroj marketingové komunikace

Charity Project as an Independent Tool of Marketing Communication
Abstract:
Předkládaná práce je projektem aplikované marketingové strategie lokální reklamní agentury, která uskutečňuje vlastní propagaci skrze skutečnou charitativní aktivitu. Cílem práce je dokázat, že lze synergicky dosáhnout dvojích cílů. Tedy jednak realizovat vlastní marketingové a PR cíle a zlepšit image, brand a důvěryhodnost agentury a přitom uspořádat skutečný dobročinný event, který pomůže konkrétním …more
Abstract:
This thesis is a project of applied marketing strategy of local advertising agency, which is carrying out its own promotion during real charitable event. Goal of this work is to show a possibility of reaching double targets. Firstly to realize its own marketing and PR objectives – improve image, brand and credibility of the agency and at the same moment to organize true philanthropic activity, what …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Jiří Němec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní