Bc. Tereza Mikulicová
Diplomová práce
Numismatika
Numismatics
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá pomocnou vědou historickou – numismatikou. Cílem práce je vymezení a rozbor historické vědy o platebních i neplatebních prostředcích, zejména mincích, bankovkách a cenných papírech a její právní a institucionální postavení zejména v České republice. Práce pokrývá historii a metody vědy a numismatické instituce v České republice i ve světě. Dále se práce zabývá …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is Auxiliary Historical Science – Numismatics. The main goal is the definition and analysis of the historic science about payment and non-payment means especially coins, banknotes and securities and its legal and institutional position in the Czech Republic. The thesis covers history and methods of the science and numismatic institutions in the Czech Republic and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/erzn8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Tomáš Krejčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Užití pamětních mincí v oblasti obchodu, investování a sběratelství
Vítězslav ONDO-EŠTOK -
Nucený oběh v zemích eurozóny s důrazem na nucený oběh pamětních platidel
Dominik Bureš -
Pravidla emise pamětních mincí
Vojtěch Drmola -
Ruské mince v dějinách a jazyce
Eva Křižková -
Numismatika, její význam v oblasti investování
Zdeňka KAMARÁDOVÁ -
Gold price prediction and factors influencing investment in this commodity
Arjun Mohan -
Kissingerovy vyjednávací techniky a strategie
Romana Catherine Gold -
Gold-MSI: Adaptace testu všeobecné hudebnosti a jeho využití v pedagogické praxi
Jaroslava Kuncířová