Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny – Ing. Alexandra Mandová
Ing. Alexandra Mandová
Bachelor's thesis
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Influence of the individual communication types / advertisement and communication mix towards the specific target groups
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je podat přehled jednotlivých druhů reklamy a jejich význam ve vztahu k cílové skupině. Dále jsem se zabývala vymezením jednotlivých marketingových přístupů, jako jsou marketingová strategie, komunikační mix. V obecné rovině je diskutováno etické pozadí reklamy, důraz je přitom kladen na její pravdivost jako základ dlouhodobého úspěchu. Kampaň společnosti Wüstenrot z roku …viacAbstract:
The purpose of my bachelor thesis is to give an overview of various types of advertisement and their significance in relation to the target group. Then I dealt with the definition of particular marketing approaches, such as marketing strategy, communication mix. In general is discussed the ethical background of advertising, where is stressed on its trueness as on the basis of the long-term success …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v13d9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Effectiveness of comparative advertising in Czech Republic
Polina Gavrilova -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
The impact of advertising on price elasticity
Farid Naghiyev -
Advertising Targeted to Children on Russian Market
Elizaveta Marchenko -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
Vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Pavla Valentová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Aleš Láník