Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory – BcA. Barbora Dohnalová
BcA. Barbora Dohnalová
Master's thesis
Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory
Drama in Education as a way how to connect realitionships between preschool children and elderly people
Abstract:
Magisterský projekt „Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory“ pojednává o propojování a seznamování dětí předškolního věku a seniorů pomocí dramatické výchovy. Společnými hrami a tvořením vznikají vazby a ty obohacují obě strany.Abstract:
Diploma project „Drama in Education as a Wa yHow to Build a Relationship Between Preschool Children and Elderly People” deals with connecting and getting to know each other between preschool children and elderly people through drama in education. Playing and creating together develop relationship which enrich both sides.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2021
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/whw7d/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2021
- Supervisor: MgA. Adéla Kratochvílová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Veronika Broulíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOHNALOVÁ, Barbora. \textit{Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Theatre. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pcckhs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/whw7d/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreMaster programme / field:
Dramatic Arts / Drama Education for the Deaf
Theses on a related topic
-
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Lesní mateřská škola z pohledu rodičů dětí předškolního věku
Tereza GIRGAŠOVÁ -
Sociální determinanty výběru vzdělávací instituce (lesní mateřská škola) ze strany rodičů
Kateřina MĚŘIČKOVÁ -
Využití brownfields ve venkovském prostoru Kozičín – projekt lesní mateřská škola
Marie Pavlásková -
Jak děti v lesní mateřské škole při pobytu v lese rozvíjejí jemnou motoriku a grafomotoriku
Kateřina Haladová -
Rozvoj vnitřního světa dětí prostřednictvím výtvarných a dramatických činností v prostředí lesní mateřské školy.
Michaela Hoďovská -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Porovnání úrovně celkové motoriky a jejich dílčích částí pomocí testovací baterie MABC-2 u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole a lesní mateřské škole
Zuzana ŠIMŮNKOVÁ