Vliv stresu na nákupní chování v době pandemie – Pavla Hybešová
Pavla Hybešová
Diplomová práce
Vliv stresu na nákupní chování v době pandemie
The effect of stress on shopping behavior during a pandemic
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit, jak stres ovlivňuje nákupní chování. Za stresovou situaci byla v této práci považována pandemická situace, která nastala na začátku tohoto roku. Za metodu výzkumu byl zvolen hloubkový polostrukturovaný rozhovor s 10 respondenty, který byl následně analyzován formou zakotvené teorie. V rámci této teorie bylo provedeno otevřené kódování, kterým byly označeny hlavní …víceAbstract:
The aim of this thesis was to determine how stress affects shopping behavior. The pandemic situation that occurred at the beginning of this year was considered a stressful situation in this thesis. An in-depth semi-structured interview with 10 respondents was chosen as the research method, which was subsequently analyzed in the form of Grounded Theory. Within this theory, open coding was performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Sdílená ekonomika a kulturní cestovní ruch očima Generace Z
Matěj Hartl -
Sdílená ekonomika - trendy, specifika, vliv na generaci Z
Alena KUPKOVÁ -
Zaměstnanecké benefity z pohledu generace Y
Alice Jakešová -
Chování a preference generace Z v cestovním ruchu
Leona Kvapilová -
Generace Z na trhu práce – aspekty podílející se na rozhodování subjektu při výběru pracovní místa ve vybraném podniku v oblasti strojírenství
Matěj Chládek -
Stresory generace Z v pracovním prostředí
Lucie Mrklasová -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane