Bc. Tereza Bačová

Diplomová práce

Marketingová strategie malého podniku

Marketing strategy of small business
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současné marketingové strategie vybraného podniku a na základě zjištěných informací navrhnout doporučení pro marketingovou strategii vybraného malého podniku. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska marketingové strategie a definuje základní pojmy týkající se této problematiky. V praktické část práce je charakterizována vybraný podnik Na základě zjištěných …více
Abstract:
The thesis aims to evaluate the current marketing strategies of the selected company and, based on the information found, to propose recommendations for the marketing strategy of the chosen small company. The theoretical part defines the starting points of the marketing strategy and the basic concepts related to this issue. The practical part characterizes the chosen company. Recommendations for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/oa5m3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing