Ha Dao

Bakalářská práce

Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen

Strategic marketing of Vietnamese coffee importer Trung Nguyen
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Trung Nguyen, která je jediným autorizovaným dovozcem vietnamské kávy v ČR. Cílem práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. Teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingový mix, marketingová strategie. Praktická část obsahuje představení společnosti Trung …více
Abstract:
The primary object of this bachelor thesis is to study marketing strategy applied by Trung Nguyen, the only authorized importer of Vietnamese coffee in the Czech Republic. By implementing my own researches to analyze the currently practiced marketing strategies, my secondary goal is to propose solutions for further improvements. The theoretical part generally describes marketing, marketing mix, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Le Hai Anh

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57541

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management