Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen – Ha Dao
Ha Dao
Bakalářská práce
Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen
Strategic marketing of Vietnamese coffee importer Trung Nguyen
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Trung Nguyen, která je jediným autorizovaným dovozcem vietnamské kávy v ČR. Cílem práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. Teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingový mix, marketingová strategie. Praktická část obsahuje představení společnosti Trung …víceAbstract:
The primary object of this bachelor thesis is to study marketing strategy applied by Trung Nguyen, the only authorized importer of Vietnamese coffee in the Czech Republic. By implementing my own researches to analyze the currently practiced marketing strategies, my secondary goal is to propose solutions for further improvements. The theoretical part generally describes marketing, marketing mix, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57541
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Le Hai Anh
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan