Metodologické možnosti měření spokojenosti klientů ve veřejném sektoru – Ing. Lenka Zvéšková
Ing. Lenka Zvéšková
Diplomová práce
Metodologické možnosti měření spokojenosti klientů ve veřejném sektoru
The Methodology Possibilities of Client Satisfaction Measurement in Public Sector
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zjistit, jaké jsou metodologické možnosti měření spokojenosti klientů se službami v příspěvkové organizaci Paprsek ve Velkých Opatovicích a zdali je měření spokojenosti v této organizaci přínosné. Teoretická část práce prezentuje výchozí teoretické poznatky týkající se služeb poskytovaných veřejným sektorem, spokojenosti zákazníků a metod jejího měření. V praktické části …víceAbstract:
The topic of this dissertation is to find out what are the methodology possibilities of client satisfaction measurement in allowance organization Paprsek in Velké Opatovice and if this satisfaction measurement is beneficial. The theoretical part of this work presents basic theoretical knowledge concerning services provided by public sector, client satisfaction measurement and measurement methods. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fizgi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Opluštilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Radovan Štěpánek