Ing. Lenka Zvéšková

Diplomová práce

Metodologické možnosti měření spokojenosti klientů ve veřejném sektoru

The Methodology Possibilities of Client Satisfaction Measurement in Public Sector
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zjistit, jaké jsou metodologické možnosti měření spokojenosti klientů se službami v příspěvkové organizaci Paprsek ve Velkých Opatovicích a zdali je měření spokojenosti v této organizaci přínosné. Teoretická část práce prezentuje výchozí teoretické poznatky týkající se služeb poskytovaných veřejným sektorem, spokojenosti zákazníků a metod jejího měření. V praktické části …více
Abstract:
The topic of this dissertation is to find out what are the methodology possibilities of client satisfaction measurement in allowance organization Paprsek in Velké Opatovice and if this satisfaction measurement is beneficial. The theoretical part of this work presents basic theoretical knowledge concerning services provided by public sector, client satisfaction measurement and measurement methods. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Svatava Nunvářová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Opluštilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa