Specifikace komunikace pro cílovou skupinu dětí – Ing. Helena Bachorecová
Ing. Helena Bachorecová
Bakalářská práce
Specifikace komunikace pro cílovou skupinu dětí
Communication specification for the target group of children
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá komunikací na cílovou skupinu dětí 6 – 14 let. Cílem práce je zjistit, jaká je nejúčinnější reklamní komunikace, jakým způsobem se staví k mediím a reklamám jejich nejbližší okolí. Co všechno je pro cílovou skupinu hrozbou a zda mezi dětmi ve škole vládne rivalita. Pro stanovené otázky byly použity kvantitativní dotazníky a kvalitativní rozhovory. Dotazníky a rozhovory …víceAbstract:
This thesis deals with the communication to the target group of children 6-14 years old. Aim of the study is to determine what is the most effective advertising communication, how to perceive a media and advertising their surroundings. What is the threat for target group and whether among children is rivalry in school. For questions set uses a quantitative questionnaires and qualitative interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gdtui/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková