Analýza rezervačného systému Bookassist – Lenka Kandračová
Lenka Kandračová
Bakalářská práce
Analýza rezervačného systému Bookassist
Analysis of Bookassist internet system
Abstract:
My intention in this thesis is to review products of the company Bookassist, its functions which are offer and its subsequent use. Company operates in the field of marketing strate-gies and technology solutions for hotel facilities, which want to improve its position on the market and increase of booking sales through its website. For better understanding of the bussines I have focus, in first part …víceAbstract:
Mojím zámerom v tejto bakalárskej práce je preskúmanie produktov spoločnosti Bookas-sist, ich funkcie čo ponúka a následné použitie. Táto spoločnosť podniká v oblasti marke-tingových stratégií a technologických riešení pre hotelové zariadenia, ktoré chcú zlepšiť svoje postavenie na trhu a zvýšiť predaj rezervácií cez svoje webové stránky. Pre lepšie pochopenie som sa v tejto oblasti podnikania v prvej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11373/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2014
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KANDRAČOVÁ, Lenka. \textit{Analýza rezervačného systému Bookassist}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/pcs5vf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak