Antropologická reflexe představ učitelů o jejich žácích-cizincích – Markéta BENDOVÁ
Markéta BENDOVÁ
Bachelor's thesis
Antropologická reflexe představ učitelů o jejich žácích-cizincích
Anthropological reflection of notions of teachers about their pupils-foreigners
Anotácia:
Cílem této práce je popsat postoje a přístupy učitelů vůči jejich žákům-cizincům na základních školách v Plzni, to jak se projevují během vyučování a jakým způsobem jsou mezi učiteli sdílené. Obecně se autorka snaží porozumět, jak učitelé cizince identifikují, charakterizují a vnímají. Součástí práce je také stereotypizace a nálepkování těchto žáků. Toto téma je důležitým předmětem studia, protože …viacAbstract:
The aim of this thesis is to describe attitudes and approaches of teachers at primary schools in Pilsen, the way how they are manifested during classes and with whom teachers share them. In generally, the author tries to understand how teachers identify, characterize and perceive foreigners. The part of the thesis is also stereotyping and labelling of these pupils. This theme is an important subject …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tomáš Hirt, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Markéta. Antropologická reflexe představ učitelů o jejich žácích-cizincích. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / odbor:
Anthropology / Social and Cultural Anthropology
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.