Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD – Lenka Přibylová
Lenka Přibylová
Bakalářská práce
Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
Cooperation of a pedagogical-psychological counseling center with parents of children with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodina dětí s ADHD. Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem probíhá spolupráce rodičů dětí s ADHD s pedagogicko-psychologickou poradnou. V teoretické části bakalářské práce se text zabývá vymezením ADHD, představuje pedagogicko-psychologickou poradnu a vymezuje možnosti spolupráce rodiny a poradny …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the issue of the cooperation of a pedagogical-psychological counseling center with families of children with ADHD. The aim of the bachelor's thesis is to find out how the parents of children with ADHD cooperate with a pedagogical-psychological consultancy. In the theoretical part of the bachelor's thesis, the text deals with the definition of ADHD, presents a pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15445
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petra Ambrožová, Ph.D., MBA
- Oponent: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Školní zralost a úspěch v 1. třídě z pohledu pedagogicko-psychologických poraden
Lucie Jeská -
Rodina jako faktor rozvoje poruch chování
Lenka Hauserová -
Práce s rodinou v kontextu Pedagogicko-psychologické poradny
Zuzana POKORNÁ VELETOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
28. 6. 2024
Kohout, J.
28. 6. 2024