Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz – Bc. Monika Hamouzová
Bc. Monika Hamouzová
Bachelor's thesis
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Marketing plan of Farm Hamouz
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro zemědělský podnik. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu a marketingovému plánování. V této části jsou vyjmenovány analýzy související s marketingovým plánem, včetně popisu marketingových cílů, strategií a marketingového mixu. Na samotném počátku praktické části je charakterizován vybraný podnik Farma Hamouz a jeho historie …moreAbstract:
The goal of this dissertation is to create a marketing plan for the selected farm to examine future recommendations on how to improve their current marketing strategy to get better results. The theoretical part aims to support the outcome through professional literature related to marketing planning and marketing itself. In this part, some of the marketing plan related analyses are included. It also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ikw3b/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMOUZOVÁ, Monika. \textit{Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pd9qtm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Ethical Marketing
Bohdan Lizohubov -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová