Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě – Bc. Libuše Kalkus Kameníčková
Bc. Libuše Kalkus Kameníčková
Diplomová práce
Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě
Ethical Aspects of the Emotional Appeal of Fear in Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem etického a efektivního využití emocí v současné reklamě s důrazem na apel strachu. Teoretická část práce se věnuje problematice teorie reklamy a druhům emocionálních apelů, přičemž se specificky zaměřuje na apel strachu v reklamě. V této části jsou popsány různé formy strachu a jejich efektivní využití v reklamě. Dále jsou zkoumány faktory ovlivňující spotřebitele …víceAbstract:
The thesis deals with the topic of ethical and effective use of emotions in contemporary advertising, with an emphasis on the appeal of fear. The theoretical part of the thesis deals with the issues of advertising theory and types of emotional appeals, with a specific focus on the appeal of fear in advertising. In this part, different forms of fear appeals and their effective use in advertising are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kalkus Kameníčková, Libuše. Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
Využití emocí v reklamě
Tereza Líznerová -
Strach v reklamě
Martina Karolová -
Strach v reklamě
Nikol Škorpíková -
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková -
Využití apelu strachu v reklamě
Jana Bartoňková -
Využití motivu strachu v televizní a billboardové reklamě. Analýza konkrétní marketingové komunikace.
Tomáš Löbl -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová