Bc. Libuše Kalkus Kameníčková

Diplomová práce

Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě

Ethical Aspects of the Emotional Appeal of Fear in Advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem etického a efektivního využití emocí v současné reklamě s důrazem na apel strachu. Teoretická část práce se věnuje problematice teorie reklamy a druhům emocionálních apelů, přičemž se specificky zaměřuje na apel strachu v reklamě. V této části jsou popsány různé formy strachu a jejich efektivní využití v reklamě. Dále jsou zkoumány faktory ovlivňující spotřebitele …více
Abstract:
The thesis deals with the topic of ethical and effective use of emotions in contemporary advertising, with an emphasis on the appeal of fear. The theoretical part of the thesis deals with the issues of advertising theory and types of emotional appeals, with a specific focus on the appeal of fear in advertising. In this part, different forms of fear appeals and their effective use in advertising are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tomáš Šula, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalkus Kameníčková, Libuše. Etické aspekty emocionálního apelu strachu v reklamě. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace