Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz – Bc. Ondřej KUBICA
Bc. Ondřej KUBICA
Master's thesis
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz
The Project to Improve Customer Satisfaction in E-shop www.i-parapety.cz
Abstract:
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBICA, Ondřej. \textit{Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/pdf75c/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUBICA, Ondřej. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Nikola Andršová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Orchestration tool for the modular computing subsystem of the ANALYZA platform
Richard Kyčerka -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Fundamentální analyza akcie Exxon Mobil Corporation
Anastasiia Mamleeva