Bc. Ondřej KUBICA

Master's thesis

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz

The Project to Improve Customer Satisfaction in E-shop www.i-parapety.cz
Abstract:
Hlavním cílem této práce je analyzovat a zvýšit stávající spokojenost zákazníků e-shopu www.i-parapety.cz. Práce je rozdělena na tři hlavní části a to teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část je zaměřena na teoretické informace týkající se analyzování a zvyšování spokojenosti zákazníka. V druhé části diplomové práce je provedena analýza a zhodnocení stávající spokojenosti zákazníků e …more
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyze and increase the existing customer satisfaction of the e-shop i-parapety.cz. The thesis is divided in three main parts, a theoretical one, an analytical one and a project one. The theoretical part is focused on theoretical information concerning the analyses and increase of the customer satisfaction. The existing customer satisfaction of the e-shop is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 8. 2012
Accessible from:: 13. 8. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KUBICA, Ondřej. Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě www.i-parapety.cz. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing