Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média – Karolína FORMÁNKOVÁ
Karolína FORMÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média
Political marketing of selected political parties in elections to the House of Commons with focus on social media
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na volby do poslanecké v roce 2017 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena detailní analýza aktivity stran ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD, a České pirátské strany v sociálních médiích za období předcházející parlamentním volbám. Provedený výzkum zajistil data …víceAbstract:
The present work is focused on the political marketing of elections to The Chamber of deputies in 2017. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD and Czech Pirate Party in social media for the period before elections to The Chamber of deputies. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FORMÁNKOVÁ, Karolína. \textit{Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdj1ty/.
Jak správně citovat práci
FORMÁNKOVÁ, Karolína. Politický marketing vybraných stran ve volbách do poslanecké sněmovny se zaměřením na sociální média. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh -
Ženy v politickém systému České republiky a politický marketing
Tereza Gaubová