Soňa Daňová
Bachelor's thesis
Kampaň Metoo na sociální síti Twitter
Metoo Campaign on Twitter
Abstract:
V posledních letech hrají sociální média výraznou roli při poskytování prostoru pro vyjadřování názorů k různým událostem nebo k ideologiím. Tato bakalářská práce se zabývá kampaní #Metoo, která je považována za jedno z nejvýraznějších sociálních hnutí poslední doby a dostalo se ji pozornosti celého světa, přičemž je velmi podporována především celebritami. Teoretická část práce si klade za cíl vymezit …moreAbstract:
In recent years, social media has played a crucial role in providing a space for stating opinions or advocate ideologies. This bachelor thesis deals with the #Metoo campaign, which is considered to be one of the most significant social movements in last few years and one that has received attention worldwide, being highly supported mainly by celebrities. The theoretical part of the thesis defines the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Daňová, Soňa. Kampaň Metoo na sociální síti Twitter. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Metoo-rörelsen på Twitter: Kritisk diskursanalys
Andrea Kušnírová -
Faktory ovlivňující jízdní dosah elektromobilu
Roman KAŠPAR -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah statistických šetření
Tereza HALAMOVÁ