Kampaň Metoo na sociální síti Twitter – Soňa Daňová
Soňa Daňová
Bakalářská práce
Kampaň Metoo na sociální síti Twitter
Metoo Campaign on Twitter
Anotace:
V posledních letech hrají sociální média výraznou roli při poskytování prostoru pro vyjadřování názorů k různým událostem nebo k ideologiím. Tato bakalářská práce se zabývá kampaní #Metoo, která je považována za jedno z nejvýraznějších sociálních hnutí poslední doby a dostalo se ji pozornosti celého světa, přičemž je velmi podporována především celebritami. Teoretická část práce si klade za cíl vymezit …víceAbstract:
In recent years, social media has played a crucial role in providing a space for stating opinions or advocate ideologies. This bachelor thesis deals with the #Metoo campaign, which is considered to be one of the most significant social movements in last few years and one that has received attention worldwide, being highly supported mainly by celebrities. The theoretical part of the thesis defines the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Daňová, Soňa. Kampaň Metoo na sociální síti Twitter. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing a sociální sítě
Tomáš Bittner -
Metoo-rörelsen på Twitter: Kritisk diskursanalys
Andrea Kušnírová -
Faktory ovlivňující jízdní dosah elektromobilu
Roman KAŠPAR -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah statistických šetření
Tereza HALAMOVÁ