Student s psychosomatickým onemocněním – Lucie Popeláková
Lucie Popeláková
Bakalářská práce
Student s psychosomatickým onemocněním
Pupil with psychosomatic disorder at vocational school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem psychosomatického onemocnění, životem a vzděláváním žáka s psychosomatickým onemocněním na SOŠ. Cílem teoretické části je definovat a vysvětit uvedení do tématu z hlediska vývojové psychologie, dále blíže popsat vztah psychiky a těla. Definovat pojem psychosomatika z pohledu medicíny i vědy. Klasifikovat jednotlivé druhy psychosomatických onemocnění a vybraná onemocnění …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of psychosomatic disorders, life, and education of a pupil with psychosomatic disorder at vocational school. The aim of the theoretical part is to define and explain the introduction to the topic in terms of developmental psychology, to further describe the relationship between the psyche and the body. Define the concept of psychosomatics from the perspective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
- Oponent: Marie Horáčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Teachers of upper secondary schools as targets of violence
Ondřej Ling -
Comparison of ELT Coursebooks for Lower Secondary Schools in Terms of Teaching Grammar
Marek Antal -
Are We All Equal Now?: Activities Promoting Gender in English Language Classes of Secondary Schools
Niamh McCullough -
The Integration of English Language and Music at Lower Secondary Schools with an Emphasis on the Development of Practical Skills
Marie Stodůlková -
Doporučené postupy pro veřejné zdravotnictví - typy doporučení a doporučení dobré praxe
Veronika Vávrová -
Metodické zpracování doporučených postupů pro péči o pacienty s revmatoidní artritidou v kontextu onemocnění COVID-19
Jitka Ponertová -
Systematické review a hodnocení kvality klinických doporučených postupů pro perioperační péči
Klára Michálková