Využití zážitkové pedagogiky v hodinách hry na flétnu – Bc. Adéla Maděryčová
Bc. Adéla Maděryčová
Master's thesis
Využití zážitkové pedagogiky v hodinách hry na flétnu
Use of Experiential Pedagogy in Flute Lessons
Anotácia:
Oproti základním uměleckým školám je středisko volného času pro žáky méně náročné a výuka probíhá hravější formou. Zážitková pedagogika je natolik zajímavý obor, že ji stojí zahrnout do denní výuky, v této práci konkrétně do hodin hry na flétnu. Žáci se tak mohou učit novým věcem, a ještě si celý proces učení i užít. Cílem práce je vytvořit výukový program s prvky zážitkové pedagogiky pro žáky, kteří …viacAbstract:
Compared to basic art schools, the leisure center for students is less demanding, and the instruction takes place in a more playful form. Experiential pedagogy is such an interest-ing field that it is worth incorporating it into daily teaching, specifically in this thesis into flute playing lessons. Students can thus learn new things and enjoy the entire learning process. The aim of the thesis is to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ry52u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: PhDr. Petr Macek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education / DOPLNIT
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén přežití v oblasti zážitkové pedagogiky očima účastníka extrémní zážitkové akce
Veronika Partiková -
Návrh modelu pro volbu historizačních a modernizačních postupů při překladu historických textů: Případ učebnice The Compleat Flute-Master (1695)
Kristýna SOMEROVÁ -
Problematika výuky nevidomých v oboru hra na příčnou flétnu
Martin David -
Hra na zobcovou flétnu a její vliv na zdravotní stav dítěte
Jana HŘIBOVSKÁ -
Vybrané školy hry na zobcovou flétnu a možnosti jejich využití v rámci hudebních volnočasových aktivit analýza, komparace, praktické zkušenosti
Barbora ČERMÁKOVÁ -
Live - Hudba, obraz, emoce
Adam Elšík -
Rozpoznávání hudební nálady a emocí za pomoci technik Music Information Retrieval
Pavel Smělý -
Prožívání emocí vyvolaných hudbou u anhedonických pacientů trpících depresivní poruchou
Kateřina Tichá