Analýza kultúrneho prostredia a strategické plánovanie rozvoja kultúry v meste Zvolen – Bc. et Bc. Michaela Krchová
Bc. et Bc. Michaela Krchová
Diplomová práce
Analýza kultúrneho prostredia a strategické plánovanie rozvoja kultúry v meste Zvolen
Analysis of cultural environment and strategic planning of cultural development in the town of Zvolen
Abstract:
Diploma thesis "Analysis of the cultural environment and the strategic planning of cultural development in the town of Zvolen" provides a brief overview of a town, in terms of internal analysis and analysis of external environment. After that, it focuses on the cultural sphere. Firstly, it analyzes the cultural environment, which examines the most important cultural institutions, interest groups and …víceAbstract:
Diplomová práca „Analýza kultúrneho prostredia a strategické plánovanie rozvoja kultúry v meste Zvolen“ ponúka stručný prehľad územia mesta z hľadiska vnútornej analýzy a analýzy vonkajšieho prostredia. Následne sa zameriava na oblasť kultúry, a to za prvé prostredníctvom analýzy kultúrneho prostredia, kde skúma najvýznamnejšie kultúrne inštitúcie, záujmové skupiny a každoročné kultúrne podujatia. …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sxicp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jan Špaček
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Návrh strategického plánu rozvoja kultúry v meste Poprad
Nikola Chovanová -
Analýza komunikační kampaně
Peter Géc -
Analýza a návrh crowdsourcingového prostredia pre e-commerce platformu
Vladimír Kundrát -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Martina Vrátilová