Lucie ŠTOLFOVÁ
Diplomová práce
Školní kurzy vodní turistiky
School courses of water-based tourism
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na kurzy vodní turistiky. Na to, jak jsou tyto kurzy v současné době připravovány a následně realizovány v rámci vybraných vysokých a středních škol v České republice. Teoretická část práce je vhledem do problematiky vodní turistiky a praktickou část tvoří rozhovory s odborníky na přípravu a následnou realizaci kurzů vodní turistiky. Během výzkumného šetření jsem hledala …víceAbstract:
This master's thesis is focused on water-based tourism courses. On that, how are those courses arranged and subsequently realized within the framework on universities and high schools in Czech Republic in present. The theoretical part of the thesis is insight into an issue of water-based tourism and the practical part forms from interviews with specialists on arranging and subsequent realizing water …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Vrba
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTOLFOVÁ, Lucie. Školní kurzy vodní turistiky. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Aplikované pohybové aktivity
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Toxicita cigaretových nedopalků pro vodní prostředí
Viktor Kocáb
Název
Vložil
Vloženo
Práva