Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti. – Bc. Alice Veverková
Bc. Alice Veverková
Master's thesis
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Analysis of Key Account Management in a Selected Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na Key account management ve vybrané české společnosti, působící na trhu B2B. Cílem práce je analyzovat její současný stav řízení vztahů s klíčovými zákazníky a nalézt možnosti pro zlepšení. V praktické části jsou představeny podstatné informace týkající se Key account managementu a Customer relationship managementu. V teoretické části je představena vybraná společnost a …moreAbstract:
The thesis focuses on Key Account Management in a selected Czech company operating in the B2B market. The aim of the thesis is to analyze its current state of relationship management with key accounts and to find oppurtinities for improvement. In the practical part, essential information regarding Key Account Management and Customer Relationship Management is presented. The theoretical part introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Pavel Neset, Ph.D.
- Reader: Eva Jaderná, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Zpětná vazba jako nástroj knihoven pro řízení vztahu s institucemi, lidskými zdroji a uživateli
Markéta Bočková -
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Žaneta Reková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights