Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci – Bc. Tadeáš Adamjak
Bc. Tadeáš Adamjak
Master's thesis
Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci
The Scarcity Principle and its Utilization in Marketing Communication
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce je preskúmať, ako princíp nedostatku ovplyvňuje spotrebiteľské správanie, aké faktory určujú účinnosť taktiky nedostatku a ako sa táto taktika využívajú v marketingovej komunikácii.Abstract:
The aim of the thesis is to examine how the scarcity principle influences consumer behaviour, what factors determine the effectiveness of scarcity tactics and how these tactics are used in marketing communication.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamjak, Tadeáš. Princip nedostatku a jeho využití v marketingové komunikaci. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia Severočeského divadla v Ústí nad Labem
Filip Rybár -
Marketingová komunikácia značky Persil
Martina Matysová -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová -
Atribúty pomalej módy prispievajúce k vyššej vnímanej spotrebiteľskej hodnote produktu
Barbora Lučanová -
Vliv známosti značky produktu na rozhodování spotřebitele o nákupu
Ladislav Rohan