Perspektivy barové scény v Brně – Aneta Chaloupková
Aneta Chaloupková
Bakalářská práce
Perspektivy barové scény v Brně
Perspectives of the bar scene in Brno
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je perspektiva barové scény v Brně. Cílem práce je identifikovat předpoklady rozvoje barové scény v Brně. Vyhodnocení probíhá na základě dotazníkového šetření u 265 respondentů. Respondenty jsou návštěvníci baru, ale i ti, kteří bar nikdy nenavštívili. Praktická část je zaměřena právě na předpoklady pro rozvoj barů. V poslední část práce jsou navržena doporučení pro …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the perspective of the bar scene in Brno. The aim of the work is to identify the preconditions for the development of the bar scene in Brno. The evaluation is based on a questionnaire survey of 265 respondents. Respondents are visitors of the bars, but also those who have never visited the bar. The practical part is focused on the prerequisites for the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Multikulturní kompetence
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Žáci odborného učiliště oboru vzdělání Stravovací a ubytovací služby na odloučeném pracovišti
Dagmar Bublová -
Organizace Prague City Tourism a její význam pro cestovní ruch v Praze
Jan Kozár -
Marketingová organizace Prague City Tourism a její podíl na rozvoji cestovního ruchu v Praze
Anastasiia Lukiianchuk -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Vliv sdílené ekonomiky na cestovní ruch v regionech
Ihor Limanov