Jana Kadlčíková

Diplomová práce

KLÍČOVÉ KOMPETENCE V TEORII, PRAXI A VÝZKUMU

COMPETENCIES IN THEORY, PRACTICE AND RESEARCH
Anotace:
Problematika pedagogických kompetencí učitele primární školy souvisí se zýšenými nároky na jeho práci. Klíčové kompetence učitele vycházejí z funkcí školy a jsou determinovány rolemi učitele. Teoretický základ kompetencí je položen v průběhu studia a dále rozvíjen v průběhu profesní praxe. Evropské kompetence učitele odpovídají současným trendům ve vzdělávání a mohou se stát součástí profesního standardu
Abstract:
Pedagogical competencies problems of primary school teachers communicate with the enhanced demands of his work. Teacher's key competencies comes out from school functions and they are determined by teacher's roles. Theoretical base of competencies is maintained during study and it would be further developed in professional practice. European teacher's competencies responds to current trends in education …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
  • Vedoucí: Alena Nelešovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol