Faktory ovlivňující rozhodnutí stát se učitelem a vliv studia na toto rozhodnutí – Mgr. Iva Bradáčová
Mgr. Iva Bradáčová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující rozhodnutí stát se učitelem a vliv studia na toto rozhodnutí
Factors affecting decision to become a teacher and the influence of teacher training on this decision
Anotace:
ANOTACE Tématem této diplomové práce je volba učitelského povolání a analýza faktorů, které tuto volbu ovlivňují. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. V teoretické části je nastíněna problematika profesionální orientace a volby povolání. Druhá část obsahuje zpracování dotazníků, jejich vyhodnocení a interpretaci.Abstract:
ANNOTATION The topic of this diploma work is teaching profession choice and analysis of factors which influence this choice. The work is divided in theoretical and empirical part. In theoretical part are introduced the terms like professional orientation and career choice. The second part contains question-forms processing, their evaluation and interpretation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ck9vx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc.
- Oponent: doc. PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesionální orientace žáků se sluchovým postižením
Kateřina Savarová -
Specifické poruchy učení žáků základní školy a profesionální orientace
Lenka Procházková -
Dítě se zdravotním znevýhodněním z hlediska vzdělávání, integrace a profesionální orientace
Marie Kalasová -
Profesní orientace a motivy studentů učitelství k učitelské profesi
Michaela DAVIDOVÁ -
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Motivace studentů učitelství PdF UP k výkonu učitelské profese
Renata ŠTRBÁKOVÁ -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Právo občana EU na pobyt a vykonávání učitelské profese v jiném unijním státě: případ Německa
Jana Benáčková