Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb – Bc. Kateřina Adamová
Bc. Kateřina Adamová
Diplomová práce
Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb
Consumer Behavior of Seniors - Purchase of Services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelského chování seniorů ve vztahu k nákupu služeb. Teoretická část se zaměřuje na vymezení seniorů, jakožto cílové skupiny, a to z hlediska demografického, socio-ekonomického a biologického. Od charakteristik cílové skupiny seniorů se pak odvíjí vymezení služeb, které mohou být při seniory atraktivní ať se jedná o služby související se společenským či kulturním …víceAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour of older people in relation to purchasing services. The theoretical part focuses on the definition of seniors as a target group in terms of demographic, socio-economic and biological issues. From the characteristics of the target group of seniors is then derived definition of services that may be attractive for the elderly whether it is for services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamová, Kateřina. Spotřebitelské chování seniorů - nákup služeb. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Socio-ekonomické faktory alokace státní sociální podpory v podmínkách krajů České republiky
Andrea Dvořáková -
Zohlednění nákupních postojů seniorů v náplni rozhlasového produktu
Kateřina Adamová -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková