Bc. Jitka Králíčková

Master's thesis

Problematika reklamy na léčiva a doplňky stravy

Problem advertising of drugs and food supplements
Anotácia:
Diplomová práce řeší stěžejní problém a soustředí se na analýzu vlivu reklamy na trhu s přípravky na klouby. Práce s sebou nese výsledky z marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu vlivu reklamy a dalších faktorů na prodej kloubních přípravků.
Abstract:
The diploma thesis solves an important problem and concentrates o the analysis of the influence of advertisement at the market with products of cartilage nourishment. It presents results of a marketing research analyzing the influence of advertisements on this pharmaceutical market.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Ing. Jana Mikušová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses peu7ku peu7ku/2
23. 5. 2016
Složky
Soubory
Halíčková, K.
23. 5. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.