Problematika reklamy na léčiva a doplňky stravy – Bc. Jitka Králíčková
Bc. Jitka Králíčková
Master's thesis
Problematika reklamy na léčiva a doplňky stravy
Problem advertising of drugs and food supplements
Anotácia:
Diplomová práce řeší stěžejní problém a soustředí se na analýzu vlivu reklamy na trhu s přípravky na klouby. Práce s sebou nese výsledky z marketingového výzkumu zaměřeného na analýzu vlivu reklamy a dalších faktorů na prodej kloubních přípravků.Abstract:
The diploma thesis solves an important problem and concentrates o the analysis of the influence of advertisement at the market with products of cartilage nourishment. It presents results of a marketing research analyzing the influence of advertisements on this pharmaceutical market.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Jana Mikušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Intellectual Property Rights, their Role and Implications for Pharmaceutical Industry
Vanda Barátová -
Intellectual Property in Pharmaceutical Industry
Kristián Pospíšil -
Impact of ESG on Corporate Financial Performance: pharmaceutical industry
Anastasiia Mazurok -
Motivation in organizational change in pharmaceutical industry
YING ZHOU -
Curcumin nanoformulations for use in the pharmaceutical industry
Filip Hládek -
Intellectual Property and Access to Medicines: Patent Pooling as Access Enabler in Pharmaceutical Industry
Renata Nemkyová -
Economic Analysis of Pharmaceutical Industry in Russia
Svetlana Khaustova -
Pharmaceutical Industry - R&D Investment: Link to Profitability & Market Value
Martin Vlasatý
Názov
Vložil
Vložené
Práva