Informovanost učitelů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností – Bc. Eliška Navrkalová
Bc. Eliška Navrkalová
Bakalářská práce
Informovanost učitelů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností
Kindergarten teachers' awareness of children with impaired communication skills problematics
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Informovanost pedagogů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností se zaměřuje na pedagogy v mateřských školách a na jejich připravenost a informovanost o narušené komunikační schopnosti dětí. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol a věnuje se vymezením pojmu komunikace, narušená komunikační schopnost, a také logopedické prevenci …víceAbstract:
The bachelor’s thesis “Kindergarten teachers' awareness of children with impaired communication skills problematics“ deals with the study of how kindergarten teachers are informed about impaired communication skills in preschool children. The theoretical part of this thesis is divided into two chapters. The first one defines the concept of communication, impaired communication skills, speech therapy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/niyr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2020
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NAVRKALOVÁ, Eliška. \textit{Informovanost učitelů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/pey7ii/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová -
Narušená komunikační schopnost a logopedická intervence žáků 1. ročníku ZŠ v okrese Frýdek-Místek
Hana Lukovská -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Narušená komunikační schopnost ve vybraných mateřských školách v regionu Uherské Hradiště
Irena Hučíková -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Rozvoj morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí s vývojovou dysfázií
Lucie Schmitt