Informovanost učitelů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností – Bc. Eliška Navrkalová
Bc. Eliška Navrkalová
Bachelor's thesis
Informovanost učitelů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností
Kindergarten teachers' awareness of children with impaired communication skills problematics
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Informovanost pedagogů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností se zaměřuje na pedagogy v mateřských školách a na jejich připravenost a informovanost o narušené komunikační schopnosti dětí. Teoretická část práce je rozdělena do dvou kapitol a věnuje se vymezením pojmu komunikace, narušená komunikační schopnost, a také logopedické prevenci …moreAbstract:
The bachelor’s thesis “Kindergarten teachers' awareness of children with impaired communication skills problematics“ deals with the study of how kindergarten teachers are informed about impaired communication skills in preschool children. The theoretical part of this thesis is divided into two chapters. The first one defines the concept of communication, impaired communication skills, speech therapy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/niyr4/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2020
- Supervisor: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAVRKALOVÁ, Eliška. \textit{Informovanost učitelů v mateřských školách o problematice dětí s narušenou komunikační schopností}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/pey7ii/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Special Education for Education
Theses on a related topic
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Komunikační schopnost u žáků s těžkým zdravotním postižením
Lenka Kozielová -
Narušená komunikační schopnost a logopedická intervence žáků 1. ročníku ZŠ v okrese Frýdek-Místek
Hana Lukovská -
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
Alice Kramářová -
Narušená komunikační schopnost ve vybraných mateřských školách v regionu Uherské Hradiště
Irena Hučíková -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza rozvoje pragmatické roviny u dětí předškolního věku v mateřské škole logopedické
Klára Rumpová -
Rozvoj morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí s vývojovou dysfázií
Lucie Schmitt