Michael KANCNER

Master's thesis

Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ

The effect of the BYOD model in comparison with the traditional use of ICT in primary schools
Abstract:
Cílem této práce bylo popsat model BYOD a srovnat jeho využití v porovnání s tradičním využitím ICT na základních školách z teoretického i praktického hlediska. Na základě tematicky shodných výukových hodin pro dvě skupiny žáků, které se budou lišit pouze ve způsobu využití digitálních technologií, a porovnat efekt modelu BYOD na výuku pomocí dotazníku a didaktického testu.
Abstract:
The aim of this study was to describe model BYOD and compare it with traditional use of ICT in primary schools from theoretical and practical point of wiew. Based on thematically identical teaching lessons for two groups of pupils, which will differ only by the way of using digital technologies and compare the effect of the model BYOD and its effectiveness with traditional use of ICT on primary school …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KANCNER, Michael. Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta