Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ – Michael KANCNER
Michael KANCNER
Master's thesis
Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ
The effect of the BYOD model in comparison with the traditional use of ICT in primary schools
Abstract:
Cílem této práce bylo popsat model BYOD a srovnat jeho využití v porovnání s tradičním využitím ICT na základních školách z teoretického i praktického hlediska. Na základě tematicky shodných výukových hodin pro dvě skupiny žáků, které se budou lišit pouze ve způsobu využití digitálních technologií, a porovnat efekt modelu BYOD na výuku pomocí dotazníku a didaktického testu.Abstract:
The aim of this study was to describe model BYOD and compare it with traditional use of ICT in primary schools from theoretical and practical point of wiew. Based on thematically identical teaching lessons for two groups of pupils, which will differ only by the way of using digital technologies and compare the effect of the model BYOD and its effectiveness with traditional use of ICT on primary school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KANCNER, Michael. Efekt modelu BYOD ve srovnání s tradičním využitím ICT na ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / Physical Education - Information and Communation Technologies
Theses on a related topic
-
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie a rizika jejich využití ve vzdělávání
Martina MATOUŠKOVÁ -
Digitální technologie ve vzdělávání
Milan Sklenář -
Digitální technologie ve vzdělávání
Kateřina Vaňková -
Digitální technologie ve vzdělávání na středních školách ekonomického zaměření
Anna Junková -
Digitální technologie ve vzdělávání
František Bílek -
Problematika strategie BYOD na základních školách v okrese Plzeň-město
Alois GLAZER -
Praktické využití metody BYOD v zeměpisu
David Veselý