Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků – Ing. Přemysl Lukeš
Ing. Přemysl Lukeš
Bachelor's thesis
Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků
Analysis of marketing campaign using telemarketing to acquire customers
Abstract:
Má bakalářská práce se věnuje teoretickému i praktickému rozboru telemarketingové kampaně v oboru B2B. Tato bakalářská práce je členěna do tří hlavních kapitol, které na sebe navzájem navazují. Bakalářská práce obsahuje popis současné problematiky telemarketingové akvizice v oboru B2B. V práci jsou dále popsány techniky měření úspěšnosti kampaně a jejich následné hodnocení včetně doporučení pro pokračování …moreAbstract:
My bachelor thesis is aimed on theoretical and practical analysis of B2B telemarketing campaign. The thesis is divided into three main chapters that logically connect each other. The bachelor thesis contains a description of current issues in the field of B2B telemarketing acquisition. This work also describes measuring techniques and their subsequent evaluation with recommendations for its´ elongation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wjgtg/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Petr Váňa
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
Kateřina Pavuková -
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Jitka KRÁLOVÁ -
Measuring Software Development Contributions using Git
Michal Hazdra -
SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW ON INSTRUMENTS USED FOR MEASURING MENTAL HEALTH LITERACY FOR CHILDREN AND ADOLESCENTS
Sinem Eroğlu -
Metody měření a hodnocení reputace podniků
Pavlína Macková -
Hodnocení bezkontaktních metod měření geometrických tvarů
Radim Šmehlík -
Příspěvek k hodnocení bezkontaktních metod měření složitých geometrických tvarů vyrobených aditivní technologií
Ondřej Mizera