Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků – Ing. Přemysl Lukeš
Ing. Přemysl Lukeš
Bakalářská práce
Analýza marketingové kampaně s využitím telemarketingu k získávání zákazníků
Analysis of marketing campaign using telemarketing to acquire customers
Anotace:
Má bakalářská práce se věnuje teoretickému i praktickému rozboru telemarketingové kampaně v oboru B2B. Tato bakalářská práce je členěna do tří hlavních kapitol, které na sebe navzájem navazují. Bakalářská práce obsahuje popis současné problematiky telemarketingové akvizice v oboru B2B. V práci jsou dále popsány techniky měření úspěšnosti kampaně a jejich následné hodnocení včetně doporučení pro pokračování …víceAbstract:
My bachelor thesis is aimed on theoretical and practical analysis of B2B telemarketing campaign. The thesis is divided into three main chapters that logically connect each other. The bachelor thesis contains a description of current issues in the field of B2B telemarketing acquisition. This work also describes measuring techniques and their subsequent evaluation with recommendations for its´ elongation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wjgtg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek
Kateřina Pavuková -
Zavádění aktivního telemarketingu do Klientského centra Prostějov
Jitka KRÁLOVÁ -
Measuring Software Development Contributions using Git
Michal Hazdra -
SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW ON INSTRUMENTS USED FOR MEASURING MENTAL HEALTH LITERACY FOR CHILDREN AND ADOLESCENTS
Sinem Eroğlu -
Metody měření a hodnocení reputace podniků
Pavlína Macková -
Hodnocení bezkontaktních metod měření geometrických tvarů
Radim Šmehlík -
Příspěvek k hodnocení bezkontaktních metod měření složitých geometrických tvarů vyrobených aditivní technologií
Ondřej Mizera