Bc. Hana GLOGOVSKÁ

Master's thesis

Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie

Comparison of Awareness of Teachers at Primary School Regarding Specific Learning Disabilities and Developmental Dysphasia
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním znalostí učitelů 1.stupně základní školy v otázkách specifických poruch učení a vývojové dysfázie. Práce se skládá ze dvou částí, první část jsou teoretická východiska, druhá část patří vlastnímu výzkumu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se specifických poruch učení a vývojové dysfázie, speciálních vzdělávacích potřeb, inkluze žáků do …more
Abstract:
This diploma thesis deals with comparinson of awareness of teachers at primary school in the matters of specific learning disabilities and developmental dysphasia. The thesis consists of two parts, the first part contains theoretical basis, the second part is the research. In the theoretical part there are defined basic terms refering to specific learning disabilities and developmental dysphasia, special …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2017
  • Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GLOGOVSKÁ, Hana. Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta