Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie – Bc. Hana GLOGOVSKÁ
Bc. Hana GLOGOVSKÁ
Master's thesis
Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie
Comparison of Awareness of Teachers at Primary School Regarding Specific Learning Disabilities and Developmental Dysphasia
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním znalostí učitelů 1.stupně základní školy v otázkách specifických poruch učení a vývojové dysfázie. Práce se skládá ze dvou částí, první část jsou teoretická východiska, druhá část patří vlastnímu výzkumu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se specifických poruch učení a vývojové dysfázie, speciálních vzdělávacích potřeb, inkluze žáků do …moreAbstract:
This diploma thesis deals with comparinson of awareness of teachers at primary school in the matters of specific learning disabilities and developmental dysphasia. The thesis consists of two parts, the first part contains theoretical basis, the second part is the research. In the theoretical part there are defined basic terms refering to specific learning disabilities and developmental dysphasia, special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2017
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLOGOVSKÁ, Hana. \textit{Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pfabv2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GLOGOVSKÁ, Hana. Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová