Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie – Bc. Hana GLOGOVSKÁ
Bc. Hana GLOGOVSKÁ
Diplomová práce
Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie
Comparison of Awareness of Teachers at Primary School Regarding Specific Learning Disabilities and Developmental Dysphasia
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá porovnáním znalostí učitelů 1.stupně základní školy v otázkách specifických poruch učení a vývojové dysfázie. Práce se skládá ze dvou částí, první část jsou teoretická východiska, druhá část patří vlastnímu výzkumu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy týkající se specifických poruch učení a vývojové dysfázie, speciálních vzdělávacích potřeb, inkluze žáků do …víceAbstract:
This diploma thesis deals with comparinson of awareness of teachers at primary school in the matters of specific learning disabilities and developmental dysphasia. The thesis consists of two parts, the first part contains theoretical basis, the second part is the research. In the theoretical part there are defined basic terms refering to specific learning disabilities and developmental dysphasia, special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLOGOVSKÁ, Hana. \textit{Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pfabv2/.
Jak správně citovat práci
GLOGOVSKÁ, Hana. Komparace informovanosti učitelů 1.stupně základní školy v problematice specifických poruch učení a vývojové dysfázie. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová